52,00 zł
Cena regularna:
65,00 zł
55,30 zł
Cena regularna:
79,00 zł
215,60 zł
Cena regularna:
269,50 zł
73,60 zł
Cena regularna:
92,00 zł
100,80 zł
Cena regularna:
126,00 zł
52,00 zł
Cena regularna:
65,00 zł
44,00 zł
Cena regularna:
55,00 zł
148,50 zł
Cena regularna:
165,00 zł
122,00 zł
Cena regularna:
152,50 zł
20,00 zł
Cena regularna:
25,00 zł
108,00 zł
Cena regularna:
135,00 zł
117,60 zł
Cena regularna:
147,00 zł
REKLAMACJE
- Przed odebraniem przesyłki z zamówieniem zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie pod numerem: +48 14 688 71 19 (od 9.00 do 19.00) lub +48 604 595 097
- Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera czy doręczyciela - w przypadku stwierdzenia niezgodności, poproś
o sporządzanie protokołu rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. - Sklep zobowiązuje się do dostarczania Produktów pozbawionych wad fizycznych
i prawnych, chyba że z opisu Produktu wynika, że Produkt nie jest pełnowartościowy. - Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Konarskiego 9, 33-100 Tarnów;
- pisemnie na adres: ul. Słoneczna 29-33 (CH Zenit, piętro I), 33-100 Tarnów,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bayadera@onet.pl;
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Szczegółowe informacje dotyczące postępowania w przypadku reklamacji zawarte są w Regulaminie sklepu.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ (ZWROTY)
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w §8 pkt. 8 niniejszego Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
- pisemnie na adres: ul. Konarskiego 9, 33-100 Tarnów,
- pisemnie na adres: ul Słoneczna 29-33, 33-100 Tarnów (CH Zenit, piętro I)
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bayadera@onet.pl;
- Konsument może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Szczegółowe informacje dotyczące postępowania w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość zawarte są w Regulaminie sklepu.