PRODUCENCI
PROMOCJE/WYPRZEDAŻ
Długi sweterek wiązany
Długi sweterek wiązany

116,80 zł

Cena regularna: 146,00 zł

Najniższa cena: 116,80 zł
Klasyczne body baletowe
Klasyczne body baletowe

69,60 zł

Cena regularna: 87,00 zł

Najniższa cena: 69,60 zł
Trykot cały
Trykot cały

188,00 zł

Cena regularna: 235,00 zł

Najniższa cena: 188,00 zł
Torba treningowa
Torba treningowa

92,00 zł

Cena regularna: 115,00 zł

Najniższa cena: 92,00 zł
Tunika baletowa
Tunika baletowa

104,00 zł

Cena regularna: 130,00 zł

Najniższa cena: 104,00 zł
Ozdobione etui na maseczkę
Ozdobione etui na maseczkę

20,80 zł

Cena regularna: 26,00 zł

Najniższa cena: 20,80 zł
Zaproszenie
Zaproszenie

2,80 zł

Cena regularna: 3,50 zł

Najniższa cena: 2,80 zł
szt.
Welurowy kostium baletowy
Welurowy kostium baletowy

145,60 zł

Cena regularna: 182,00 zł

Najniższa cena: 145,60 zł
Pantofle ocieplane
Pantofle ocieplane

129,60 zł

Cena regularna: 162,00 zł

Najniższa cena: 129,60 zł
T-shirt męski
T-shirt męski

132,00 zł

Cena regularna: 165,00 zł

Najniższa cena: 132,00 zł
Bluzka taneczna
Bluzka taneczna

122,00 zł

Cena regularna: 152,50 zł

Najniższa cena: 122,00 zł
Baletki
Baletki

52,00 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Najniższa cena: 52,00 zł
Reklamacje i zwroty

    REKLAMACJE

  1. Przed odebraniem przesyłki  z zamówieniem zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie pod numerem: +48 14 688 71 19 (od 9.00 do 19.00) lub  +48 604 595 097
  2. Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera czy doręczyciela - w przypadku stwierdzenia niezgodności, poproś
    o sporządzanie protokołu rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  3. Sklep zobowiązuje się do dostarczania Produktów pozbawionych wad fizycznych
    i prawnych, chyba że z opisu Produktu wynika, że Produkt nie jest pełnowartościowy.
  4. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  5. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    • pisemnie na adres: ul. Konarskiego 9, 33-100 Tarnów;
    • pisemnie na adres: ul. Słoneczna 29-33 (CH Zenit, piętro I), 33-100 Tarnów,
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bayadera@onet.pl;
  2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  1. Szczegółowe informacje dotyczące postępowania w przypadku reklamacji zawarte są w Regulaminie sklepu.

    ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ (ZWROTY)

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w §8 pkt. 8 niniejszego Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
  • pisemnie na adres: ul. Konarskiego 9, 33-100 Tarnów,
  • pisemnie na adres: ul Słoneczna 29-33, 33-100 Tarnów (CH Zenit, piętro I)
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bayadera@onet.pl;
  1. Konsument może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące postępowania w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość zawarte są w Regulaminie sklepu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl